powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΡΙΑΚΟ OVER / UNDER ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ!

Χαίρετε κύριοι! Αρκετά θετικά έκλεισε η χθεσινή μέρα, αφού όσοι διαβάζουν την ανάρτηση και δεν κοιτάνε απλά τα σημεία στη σύνοψη στο κάτω μέρος, θα πήραν και το διπλό της Atletico Madrid και τις κάρτες των ''καλόπαιδων'', όπως έγραφα χθες, Ramos και Pepe. Από εκεί και πέρα εύκολα πέρασε η Napoli, που την πίστευα πολύ όπως έγραφα και στον τίτλο, αλλά και τα 2-3 γκολ στο Braga - Sporting, αν και στο τέλος (86') μας χάλασε και την ισοπαλία. Σήμερα η μέρα μου φαίνεται πιο δύσκολη στοιχηματικά και θα πάω πιο συντηρητικά, στοχεύοντας σε πιο δύσκολα σημεία αλλά με μεγαλύτερες αποδόσεις.

Το πιο δυνατό μου σημείο για σήμερα έχει να κάνει με γκολ στο παιχνίδι της Λεωφόρου, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Αστέρα Τρίπολης. Όσοι διαβάζουν συστηματικά το blog ξέρουν ήδη τι θα παίξω. 2-3 σύνολο γκολ και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Δύσκολο παιχνίδι για πρόβλεψη σημείου. Λάθος, κατά την άποψή μου, οι αποδόσεις αφού πιστεύω ότι φαβορί, έστω και οριακά, θα έπρεπε να είναι ο Αστέρας. Εκτιμώ ότι οι φιλοξενούμενοι θα σκοράρουν, τουλάχιστον μια φορά και από εκεί και πέρα πολύ πιθανό να βάλουν και δεύτερο ή να σκοράρει και ο Παναθηναϊκός. Οι γηπεδούχοι, εκτός του ότι παίζουν στην έδρα τους και αυτό θα τους δώσει ώθηση, πρόσθεσαν στην ομάδα ένα πολύ ποιοτικό παίχτη (Figueroa), με διαφορά σε αξία από τον δεύτερο στο roster τους. Πιστεύω ότι δύσκολα θα φύγει το παιχνίδι από τα 2-3 γκολ και ίσως η αναμέτρηση να τελειώσει και δίχως νικητή.

Συνέχεια και με δεύτερο παιχνίδι από την ελληνική λίγκα και τον στοιχηματικά αγαπημένο μου ΠΑΟΚ. Δοκιμάζονται σήμερα οι Θεσσαλονικείς στην Κρήτη απέναντι στον αξιόμαχο, αλλά αναποτελεσματικό ΟΦΗ. Διαβάζω δεξιά και αριστερά ότι ήρθε η ώρα ο ΠΑΟΚ να πετάξει βαθμούς κτλ κτλ. Εγώ πάλι λέω να πάρω το διπλό του, στην εξαιρετική απόδοση του 1.83 και να κλείσω τα αυτιά μου σε τέτοιου είδους σειρήνες. Έχοντας σκοράρει μόλις ένα γκολ σε πέντε αγωνιστικές, ο ΟΦΗ δεν έχει καμιά σχέση με την ομάδα που γνωρίζαμε παλαιότερα. Ακόμα και να σκοράρει σήμερα, θα το κάνει το πολύ μια φορά. Ο φετινός ΠΑΟΚ όμως έχει την ποιότητα να βάλει ακόμα και δυο γκολ αν χρειαστεί για να κερδίσει. Καλή επιλογή θα φάνταζε και το Χ ημίχρονο, καθώς οι γηπεδούχοι σκοράρουν δύσκολα και οι φιλοξενούμενοι συνήθως ξεκινούν νωχελικά τα παιχνίδια τους. Ίσως σε κάποια από τα δελτία μου να πάρω και το συγκεκριμένο ποντάρισμα, αλλά κυρίως θα σταθώ στην απλή νίκη των φιλοξενούμενων.

Κλείνω για σήμερα με τα πολλά γκολ στο τούρκικο παιχνίδι Elazigspor - Sivasspor. Με προπονητή τον Roberto Carlos, ήτοι επιθετική φιλοσοφία και παίχτες όπως Utaka και Djebbour, οι φιλοξενούμενοι θα παίξουν ανοιχτά και για τη νίκη. Οι γηπεδούχοι επίσης δεν είναι ομάδα που παίζει για το αποτέλεσμα και αναμένω να δούμε παιχνίδι με εκατέρωθεν γκολ. Εντύπωση μου έχουν κάνει και οι αποδόσεις, καθώς όλες οι εταιρείες, πλην της ελληνικής, δίνουν φαβορί τους φιλοξενούμενους.

Από εκεί και πέρα, σε κάποια από τα δελτία μου θα μπει ο άσσος της RC Celta Vigo που την αδικεί η μέχρι τώρα συγκομιδή βαθμών και η έλλειψη νίκης στα εντός έδρας παιχνίδια. Μία από τις επιλογές μου επίσης θα είναι και το διπλό της Inter στην έδρα της Cagliari. Ακόμα δεν έχουν δεχτεί γκολ εκτός έδρα οι Nerazzurri, έχοντας σκοράρει 10 φορές σε δύο παιχνίδια. Σίγουρα η Cagliari είναι αξιόμαχη ομάδα, χωρίς ήττα ακόμα εντός έδρας, αλλά μου αρέσει πολύ η φιλοσοφία και η ομάδα που έχει φτιάξει ο Walter Mazzarri και θα τους ακολουθώ αρκετά συχνά από δω και πέρα. Επισήμως η Inter μπαίνει στο ''club'' των Atletico Madrid και Juventus, ομάδες που επανειλημμένως έχω αναφέρει ότι θα ακολουθώ, διότι μου αρέσει η φιλοσοφία και ο τρόπος που αναπτύσσουν το ποδόσφαιρό τους μέσα στο γήπεδο. Τέλος, ίσως ήρθε και η ώρα του Απόλλωνα Σμύρνης να κερδίσει, διότι το roster του είναι αρκετά καλό πράγμα που ακόμα δεν έχει φανεί μέσα στο γήπεδο.

Καλή τύχη σε ό,τι επιλέξετε!

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ:        2-3 GOALS         Bet365 2.00
ΟΦΗ - ΠΑΟΚ:                                                         2                  Bet365 1.83
ELAZIGSPOR - SIVASSPOR:                       OVER 2.5 GOALS     Bet365 1.80

Ksaderfos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου